x kering..sampai tower aq pom bsah..x leh meresap air...bleh la jemur ari nie.............huhuhuhu
pgi tadi aq pegi umos grandma..cz nop rayo doh kn..nop wak ketupat..keno buat awl2...
cz bnyk nop wka..bkn nyo ckit nop wak....lau buat x cukup np makn,,,berebut-rebut...
kalu aq suka la jugop..tambah hop ado sambla daging 2...best jugop..ketupat kelate x serupo ngan ketupat kuala lumpur..kito punyo ketupat pilut bknnye ketupat nasi...sohor la kt cni..ketupat nasi pom kami mkn..bknnye x dop kt kelate nie..tpi jarang2 ore buat..rndang pom kurang nop jupo..
klau kt saner rndang..kt cni tapir,,,tapir jeruk..hahahhha....x tau la tapir pew..jnji bleh mkn
sdp jugop la...
klau saudara dri kl 2 suka la ngan tapie..tpi jngn mkn bnyk sangt..klau kt umah tnds 2 bnyk x pe la..klau satu..cilap trkeluar dlm seluar...huhuhu..cz perut juga kita sakit lau mkn bnyk sngt...
tmbh2 pagi raya..
ish ckp psal nie plop...nie aq dk tngh dngr sawan cara dari radio era..x leh nop paste kt cni
aznil ngan din beramboi..nakal dy punya drama sebabak kew sawancara pew kew..tolol..
hhahahhahaa...gi2.....
No comments:
Post a Comment