Friday, February 26, 2010

PENAT+LELAH= HITAM..

hummm..this weak i felt so tired...and then muka ku jadi hitam...hahaha..hari11 dop11111111111111111kawad..untuk sportz dayz...uhhhh..sampai kawan aku call "pak hitam"..hahah..
loohh..nk buat cm ner skalo aq nie orng putihhh........tak ia buat muka aku hitam bengit..
hahahha1..likes arang..hahah

and then pembarisan aku..aku ingt aku bleh la no2 coz team 2 x cantik kawad tahun nie..hahah
just unifom cantik..bomba la jawab nyo..tapi whatever la..yang penting nnti hari


No comments: