zzzzzrrakkk...suara aku dh hilg skit...macam luka gitu...kering airrr..
serak....sakit lohh....
aku ingt 22-23 dah bleh aq masuk pentas..but..x abis ngan puSponE...sakit ati tau..
hari* aku training cuti pom still pegi skuul lgi...pagi 7.30 bngun la..
and then ciap pakai baju pkol 8.oo naik kreta..ibu aku drivesssss...hari2 cam 2 la..
sampai ari nie...baju dah settle..iron..dah hangerr!!
trgantung dalam bilik periksa...3 pasang sudah settle abis..
ckgu pom cakap la...competition tunda...wahh...unik nyer..
aku x nyesal pom..cz bleh lagi aku traning....but lame la smpai ari sbenar...
nop stdy jugop...asyik dop pntun...but aku nop masuk....ibu aku cakap..biyalahh..msih fom4..
hihihi..yo la 2...kim..bio..+math xtau mano dohh...sakit palo..kdang aku mikir jugop laro la
aku skunk.....
hummmm........im so tired...but stiil happy..:)
No comments:
Post a Comment