Tuesday, December 13, 2011

Sebelum Tirai 2011 Berlabuh..[PART 1]

HI. hehehe. lama tak post. nie kali kedua kot untuk 2011. so, sebelum 2011 say bye-bye, aku punya ada ceritanya. awal tahun lagi deh..biaselah senior students tinggal hostel, budak yang baru masuk form 1, adalah diregin sikit-sikit. no lah nak ajar budak-budak jangan naik kepala sangat stay with orang yang lebih tua kite.hahaa. wei no lahh..maner adow nyo. orientasi acara mulo-mulo masuk asrama bagi yang anak-anak nie... mesti ada yang bunyi cam nie "adik-adik cepat masuk dewan, masuk dengan senyap abe ngan kak fesi hanya mau bunyi lampu menyala jah. yang len senyap".. kikikikiki..nop sukow..

But budak-budak sangat spotim..adala serang duo too..girl.. konon nyo matang la. tak mau nak galop.suko.nyanyi naik atas meja.pakai crown. matang la wei. orang naik form 1 mana bleh wat macam tadika.adaka patut suruh wat gi too..ingat aku budak kecik kew.ooo cakap aku tak bagi masa nak rehat la.tak dan nop mandy la. apo la.mace-mace. mulut too muncung geram aku nak kerat. da berapa kali sumpah..mek kaw.. tapi matang mung too tak bertempat dehh..masuk skull brapa bulan jer..pastu kene rejek..tu terlebih matang la too...

nie sibuk.masing -masing buwat crown.aku idea punya pasal riuh satu dewan..



nie first day aku raso..maen lempar belon..



time nyanyi lagu tema."laskar pelangi ngan "satu,dua,tiga". maso nie la budop hop aku kato too.



seiwiiittttt....aku tuh jom kalut..
time aku penat kene bagi arahan pada budop.
"beratur molep laa weii..tak dop maso doh kito nieh"


hahahahha...nie meme aku sukO..kitorang main "BOM-BOM". kami skuad london.
ex,"LONDON BOM-BON ISLAND",skuad island reply "ISLAND BOM-BOM LONDON"
kalu tak dan reply kene "BBBBBUUUUUUUUUUU"..




HAHAHA..SOB..SOB.nie la malam hati ke hati..sapa moderator..aku lah.suruh budop nie betiop.(nangis)
"tutup mata kanan pejam mata kiri angkat kedua-dua tangan letak dekat hati, cuba adik bayangkan apabila adik balik rumah ade jenazah............" dialog sama kalu gi mano-mano pom..hahah


so itu saja...kami letih.kami terpaksa "sakrifai" homeworks yang bertimbun..tapi aku rasa ini berbaloi and puas hati..skalo tengok budak form 5 len wat cam nie..tapi nie aku plop wat..bez..
tapi yang paaallllliiinngggggg bad..budak tak spotimm langsung.

segala foto taken by lizam facebook


_________________________
I added cool smileys to this message... if you don't see them go to: http://s.exps.me

No comments: