Wednesday, December 14, 2011

Sebelum Tirai 2011 Berlabuh..[PART 2]

.DIARI SEORANG KETUA PENGAWAS.

Diari seorang ketua pengawas..huh..seorang ketua pengawas yang tak tahu tugasnya hanya tahu
dirinya selamber malas wat rilex jah ore kato. HUh..tidak kan ku sangka "MUHAMMAD SHAKIR ZULFAYRI BIN NORDIN" telah dilantik sebagai Headboy bagi tahun 2011. Adakah masuknya akal.aku baru aja join badan pengawas nie tahun, n then tahun nie jugop dilantik sebagai ketua pengawas.. OMG!!!!!!!!!..

sampai setengah bulan gak aku berdiam..hehehehe... aku bukei nya apo..malas bunyi "mulut busyuk" ore.hehehehe "alah baru aja jadi pengawas dah beleh nak komen ore..dia too budak baru..pah too......blablabla."..


this photo taken by murshidi

hahaha...kalao setakat cakap cam nie boleh la kalo dah ready..tapi tibo-tibo jah suruh..sory
bunyila.."emmm..emmm..emmm..mm saya berbangga..emm.."..kalao cam too mau aja cepattt-cepatt cakap "saya akhiri ucapan saya dengan assalamualaikumwarahmatuallahiwabarokatuh" fuhhh..terus bagi smile dekat depan too..kan senang.hahah

Tapi sekarang dah "Expired Date"...flash back balik...i say bye-bye..


No comments: