uhh x sangaka ku dapat chatting ngan dy..ckp indon la aq..ya iya la...aq bisa ngomong
ondon language..hahah
uhhh..emang kalian enngak percaya yg aq ngomong...uhhh kalian jangnlah jeles ya..
aq ada bukti punya la..

ini dy aq sdah bilang...sama kamu...x percaya sama aq..x menagpa dong...hahahahaa
aq ciap print screen lagi...aq takut bangat kalian bilang aq nie..omong kosong...hahaha..
ya udah la aq capet nk buat kamu percaya...
huh..ari nie jugop aq jdi teacher...math tcher..aja adeq aq nie..math..blank sngt...
x lah sngt..cuma mlz nk pikir jer..bn nye ape..aq dulu pom samo jugop...
nk buat mcm maner..budak...
when i teach dy...lantng giler voice aq..(tahun dpn bleh jadi conduct JPA3) hahahaa..
2 la..dad aq pom sama la..kalu dad dy cm 2..anop dy sammo la.....kalah pok ku skool aq...
huhuhu...apabila aq mengajar....maka...
berlinang lah air matanya..
demi setitis..setitis..
membasah pipinya..
lalu air mata jatuh ke sebuah..
benda yang bernama buku..
ouhhh...berpuisi plop aq....huhuuuh..sdp aja ore....aq dulu pom supo la...
sama jah..aq..sibling aq..cz kalu ketika kcil..mmg kito x thu dad kito wak mcm nie ..
nnti dh bsr...baru lah thu....
No comments:
Post a Comment