argrgrgggrgrr....sekalli lgi meraung dngn penuh perasaan...(abis feeling doh)....gapo???
arghgrggrr....aq trus meraung smpai hati ku puas...smpai hatiku ckp puas dah..what???
arfghhhh....aq trus..trus..trus..meraung dngn penuh keyakinan.....hummmm....
arggrrhhhh...aq neraung dngn penuh kesabaran...huououohhhh..??????
arghhhhrhghgh...aq meraung dnga ketakutan....mammamammimiiaa.?????
arrggrgrgh..hati ku berkata aq sudah puas meraung...fuuuhhhhhh...?????
hari ini pagi2 lgi aq bngun.....aq bngun dngn penuh kemurunan(x cukup tido..smlm tido lwat
ckit)...?????
tiada siapa yng mpedulikn aq..(aq pom x nk peduli..)..???
tiada siapa yng mpedulikn aq..(aq pom x nk peduli..)..???
aq brharap astro ceria dpt mmbuat kn aq ceria....??????????
agrgrhhh.....
sebenarnya....bilo la nop kuar result pekso nie......uhhuuhuhuuuhuhuh...
lmo doh aq tnngu...tololtololtololtololtololtololtololtololtololtololtololtololtololtoloo
No comments:
Post a Comment