abis jadi..hahahaha..x tau la bleh brapo...cz mntk sngt capai target..
jika aq bleh 7a dh kire straight bagi aq..cz aq bleh gi 7 sbjek jer..yg len aq udah out dh..
ssh sngt...cz x fhm..dh cubo untuk memahami..tpi x bleh...x tau la..
pasrah jeerrr...tpi kalu aq x taget pom bleh 'a' cm ner..??????
hahha..mane tau silih brganti kew...yg aq taget x bleh..yg x taget bleh...
wlau apo pom..aq mahu apo yg aq mahu....nop jugop..
kalau x bleh nop wak gano...dh trlambat..........
No comments:
Post a Comment