2 pom dh ponteng bnyok ari doh..cz lps pmr dop sajow jah..x gi skuull...buat x tau jah ngan skuul
haahha..tadi baru g skuul gi dftar untuk fom4....hahahaa..
skuull smakin tngi...blajar pom smkin tngi jugop..hahaha..buku teks skalo bleh 15 gi2 jah..
ari nie aku pegi skuul bleh 18..hahha..juz tmbah 3 jah..pas 2 sbjek aku suko doh x dop..
ssh cikit aku nop taget la kalu exam...skalo aku taget 4 jah kalau ade exam...nie x tau la..
tmbah lagi aku amik aliran Sains..x po la aku amik pom x dop ore nop pakso aku..aku nop jugop..
cz bnyop pluang dy...fizik, kimia, biologi, add maths..hahahah..sbjek nie orng ckp ssh..tpi
aku nop try dulu gano...cz ore oyak very imposible subjek 2..tpi kalu aku mnt no problem..
tngk la..aku x suko dngr cakap orng..hahhaa..aku nop try la..
and then tadi bleh cikgu cina..cikgu 2 baru kt skuul aku..hhaha....Pn Mary Kwong..hahaa
aku dop ingt Mary xmas..hahahah..jaht btol la..dh ngaja aku..hahaa
dy orng Sabah....kenapa bah..kenapa bah..kata stacy..hhuuhuhuhuhuhu....
kalau dy ngajar aku bleh tanya...'soalan nie macam mana bah..'.hahah
huhhuhu..esop dah msuk tahun 2010..dh jadi 16 tahun..buat mata saja..but hakikatnya x lagi..
lmbt agi..21/08..hahaaa..kalau baca nie..wish kt aku.hohohohoho
No comments:
Post a Comment